hachiko
Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011
hachiko
ομολογω πως ειμαι μικρη και θα σου πω πως παω δημοτικο. Διαβασα την περιλυψη σου ειδα και την ταινια θα σου πω πως και εμενα τρεχουν τα δακρια ακομα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου